Contact Sameday – Telefon relatii clienti

Sameday este compania de curierat din Romania cu capacitatea de a livra un colet în aceeași zi în care a fost expediat sau într-un interval de timp foarte scurt. In analiza asupra modului de contact Sameday incudem telefonul serviciilor de relatii clienti dar si modul prin care poti trimite un email la Sameday.

Sameday contact relatii clienti

Datele de contact Sameday expuse in cadrul acestui articol sunt cele la care apelam atunci cand dorim sa obtinem informatii despre un anumit colet sau sa identificam locatia coletelor livrate prin Sameday.

Modalitati de contact Sameday:

De obicei, pe site-ul web sameday.ro ofera informatii si detalii de contact Sameday, cum ar fi numere de telefon, adrese de e-mail sau formulare de contact online Sameday.

Telefon Sameday contact: Poți suna la numărul de telefon 021 6370660 pentru a intra in legatura cu un operator al serviciului de relatii clienti Sameday Curier.

Aplicație Mobilă: Prin intermediul unei aplicații mobile, poți accesa serviciile „sameday”. De obicei, în aplicație vei găsi opțiuni pentru programarea și urmărirea livrărilor sau de contact serviciul de relatii clienti Sameday.

Poti vizita o locatie regionala: Dacă există o filială locală a companiei de curierat în zona ta, poți să te duci direct acolo pentru a discuta despre serviciile disponibile, inclusiv despre livrarea Sameday.

Contact Sameday prin email

Adresa de contact Sameday prin intermediul postei electronice este [email protected]

Atunci cand alegi sa trmiti un email la centrul de asistenta si suport clienti Sameday, asigură-te că incluzi în e-mail toate detaliile relevante despre solicitarea ta, precum numărul de telefon pentru a fi contactat, adresa de livrare, dimensiunile și greutatea coletului, precum și orice alte informații importante despre expedierea ta.

De regula cu cât furnizezi mai multe detalii, cu atât va fi mai ușor pentru cei de la relatii clienti Sameday să-ți ofere asistența necesară si sa identifice anumite erori in procesul de expediere, ridicare colet.

Contact Sameday pentru reclamatii si sesizari

relatii clienti sameday

Va recomandam ca, inainte de a depune o reclamație,sa documentezi  în mod corespunzător problema. Acest lucru poate include fotografierea oricăror daune sau probleme la colet, păstrarea tuturor documentelor și confirmărilor de livrare dar si înregistrarea oricăror detalii relevante despre situație.

Identificam anumite situatii ce pot face obiectul reclamatiilor la Sameday Curier:

  • pierderea, furtul, distrugerea/deteriorarea totală sau parţială a trimiterilor poştale;
  • nerespectarea timpilor de livrare a trimiterilor poştale ori a termenelor de prestare stabilite în prezentul document, conform contractului (care se consideră) încheiat între furnizor și beneficiar;
  • conduita profesională a personalului Sameday Courier;
  • orice alte obiecţii referitoare la calitatea prestaţiilor ori neprestarea serviciilor.

Servicii Sameday Curier

Curierat Express:  Acest serviciul Sameday include, livrare rapidă pentru colete sau documente care trebuie să ajungă la destinație în aceeași zi sau într-un interval foarte scurt de timp conform cu specificatiile oficiale.

Exepeditii urgente: Pentru situațiile în care expedierea trebuie efectuată cu maximă urgență, cum ar fi livrarea documentelor importante sau a coletelor critice Sameday este un partener de incredere pentru serviciile de curierat rapid si urgent.

Tracking și Notificări în timp real:  La fel ca si in cazul altor companii precum Fan Courier sau Cargus, Sameday iti ofera posibilitatea  de a urmări coletul în timp real și de a primi notificări despre stadiul livrării. Prin serviciul urmarire colet vezi tot ce se intampla cu coletul sau coletele tale.

Livrare la Domiciliu prin Sameday: Prin serviciile Sameday ai garantia ca, livrarea de bunuri sau produse direct la adresa specificată de client, se va face în aceeași zi sau într-un interval foarte scurt.

Livrarea coletelor prin Sameday

Daca alegi sa colaborezi cu Sameday trebuie sa stii care sunt modalitatile de livrare colete la aceasta companie. Pe scurt am identiticat posibilitatile de livrare Sameday astfel:

  • Livrare Standard: Aceasta este modalitatea obișnuită de livrare pentru marea majoritate a companiilor de curierat din Romania. De regula, coletul este livrat în mod normal în termenul specificat de companie, care poate varia în funcție de destinație și de serviciul selectat.
  • Livrare Express/Sameday: Acesta este serviciul prin care coletul este livrat în aceeași zi în care a fost expediat. Este o opțiune pentru livrările urgente, care necesită o soluție rapidă de expediere prin curier.
  • Livrare la Domiciliu sau la Adresă: Sameday poate livra colete direct la adresa specificată de client. Acesta este serviciul obișnuit pentru livrările către domicilii sau către adrese de birouri fiind unul dintre cele mai alese servicii de livrare colete prin curier Sameday.
  • Livrare în Puncte de Colectare: Sameday, oferă posibilitatea de a livra colete la puncte de colectare convenabile pentru client denumite EasyBox. Aceasta poate fi o opțiune utilă pentru cei care nu pot fi disponibili la adresa de livrare în timpul zilei.
  • Livrare Internațională: În unele cazuri, Sameday poate oferi și servicii de livrare internațională pentru clienții care expediază colete în afara României.
easyBox Sameday

Una dintre principalele optiuni de livrare alese din ce in ce mai mult o reprezinta livrarea la easyBox pentru coletele de mici dimensiuni. Iată cum funcționează în general serviciul Easybox Sameday:

  1. Plasarea Comenzii: Clientul plasează comanda online și alege opțiunea de livrare prin Easybox.
  2. Selectarea Easybox-ului: La finalizarea comenzii, clientul poate selecta un Easybox din lista de locații disponibile, care să fie cel mai convenabil pentru el sau pentru ea.
  3. Livrarea la Easybox: Comanda este livrată la Easybox-ul selectat de client. În momentul în care coletul este disponibil pentru ridicare, clientul primește un cod unic de ridicare prin e-mail sau mesaj text dupa care se indrepta la locatia indicata sau selectata in procesul de selectare easyBox.
  4. Ridicarea Coletului: La locatia specificata in comanda in dreptul afisajului electronic de la easyBox vei introduce codul de ridicare pentru a accesa coletul.

Prin intermediul serviciului Easybox, clienții pot ridica coletele lor în orice moment, 24/7, fără a fi nevoie să se conformeze la programul de lucru al unui curier sau să fie acasă pentru a primi livrarea.

Sameday livrea colete in general de Luni pana Vineri intre orele 8:00  – 17:00 iar Sambata pana la maxim 14:00 conform cu datele oficiale. In anumite situatii programul poate suferi modificari iar aici facem referire si la EasyBox.

Daca sunt neclaritati cu privire la programul Sameday Curier va sugeram sa intrati in legatura cu centru de asistenta si contact Sameday astfel incat sa lamuriti aspectele neclare.

Ca o alta posibilitate de contact Sameday putem identifica si un formular de contact pe site-ul web, prin intermediul căruia poți trimite întrebări sau solicitări de asistență. Completează formularul cu detaliile tale și un reprezentant al Sameday îți va răspunde în cel mai scurt timp posibil.

In unele cazuri poti trimiți un mesaj pe Facebook, Twitter sau alte rețele sociale pe care le folosesc pentru a solicita asistență insa de regula la Sameday aceasta modalitate de contact nu este tocmai cea indicata in cazul asistentei. Daca vrei sa te informezi mai mult poti descoperi si site-ul oficial sameday.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *