Sari la conținut

MyElectrica Furnizare – Aplicatie clienti Electrica

    myelectrica aplicatie electrica furnizare

    MyElectrica este aplictia clientilor Electrica Furnizare de unde odata logat in contul de client, ai acces la toate datele contractului tau cu Electrica Furnizare.

    Prin intermediul aplicatiei MyElectrica se pot gestiona urmatoarele elemente:

    • facturi si transmitere index autocitit la Electrica Furnizare;
    • plata factura Electrica Furnizare;
    • istoric index si ofertele actuale pentru clientii Electrica Furnizare;
    • contracte si vizualizare factura electronica Electrica Furnizare.

    MyElectrica login clienti

    Pentru a te loga in aplicatia MyElectrica este necesar sa aveti un cont de client sau sa creati un cont nou pentru a utiliza aplicatia MyElectrica.

    Inregistreaza cont sau autentificate in aplicatia MyElectrica astfel:

    1. Inregistrare cont pentru acces aplicatie.
    2. MyElectrica Login utilizator sau client – Vezi aici
    3. Activare cont;
    4. Plata factura online si vizualizare factura online la Electrica Furnizare;
    5. Transmitere index Electrica Furnizare;
    6. Recuperare cont client.

    Descarca aplicatia MyElectrica

    Pentru a utiliza aplicatia MyElectrica este necesar sa descarcam aplicatia in functie de sistemul de operare al dispozitivului tau mobil.

    • Descarca si instaleaza aplicatia  pentru Android – Google PLAY
    • Poti utiliza aplicatia pentru sitemele IOS descarcand si instaland aplicatia pentru IOS – APP Store
    • Pentru dispozitivele Huawei avem – App Gallery

    Resetare parola MyElectrica

    Resetare parola pentru un cont MyElectrica:

    Pentru a reseta parola contului tău MyElectrica, trebuie să accesezi prima pagină a aplicației myElectrica. Efectuează click pe opțiunea „Am uitat parola”.

    În formularul care apare în pagină, trebuie să introduci adresa de email a contului MyElectrica pentru care dorești resetarea parolei. La transmiterea solicitării, către adresa de email inserata va fi expediat un mesaj. Acest mesaj conține un link cu ajutorul căruia poți reseta parola de acces.

    Prin aplicatie este mult mai usor sa platesti facturi sau sa trmiti un index autocitit pentru a fi folosit la facturarea urmatoarei facturi emise de companie.

    aplicatia myelectrica

    Stergere cont MyElectrica

    Pentru a șterge un cont MyElectrica (platforma online pentru clienții Electrica Furnizare), este necesar să urmezi câțiva pași. Procesul nu este direct disponibil pe platforma online și poate necesita contactarea directă a serviciului de asistență clienți.

    Iata care sutn metodele pentru a sterge un cont MyElectrica daca din diferite motive numai folositi aceasta aplicatie.

    Contactarea Serviciului de Asistență Clienți: – Poți suna la numărul de telefon dedicat serviciului de relatii cu clientii Electrica Furnizare, care este disponibil pe site-ul oficial al companiei. Alternativ, poți trimite un e-mail către adresa de suport a Electrica Furnizare.

    Trimiterea unei Cereri Scrise – În cererea ta, include informații relevante precum numele tău complet, adresa de e-mail asociată contului MyElectrica și motivul pentru care dorești să ștergi contul.

    Specifică în mod clar că dorești ștergerea contului și asigură-te că ai furnizat toate informațiile necesare pentru a te identifica.

    Verificarea Identității – Este posibil să ți se ceară să furnizezi informații suplimentare pentru a verifica identitatea ta. Acestea pot include date personale sau o copie a unui document de identitate.

    Confirmarea Ștergerii – După ce cererea ta a fost procesată, ar trebui să primești o confirmare de la Electrica Furnizare că contul tău a fost șters.

    Functii esentiale pentru app MyElectrica

    Ca principale functii ale aplicatiei incauza putem exemplifica in cele ce urmeaza urmatoarele functii utile pentru clientii Electrica Furnizare:

    •  Autentificare in aplicatie cu aceeasi parola utilizata in portalul de clienti;
    •  Transmiterea indexului autocitit;
    •  Vizualizarea facturilor emise, a stării acestora;
    •  Plata online a facturilor;
    •  Vizualizarea graficului de consum, a istoricului plăților efectuate;
    •  Localizarea pe harta a punctelor de relații cu clienții;
    •  Contactarea furnizorului tău prin transmiterea unui mesaj.

    Recomandam utilizarea acestei aplicatie intrucat poti intra mai usor in contact cu serviciul de relatii clienti Electrica Furnizare sau poti benefica de functiile utile descrise in paragraful de mai sus.

    Pentru a utiliza aplicatia MyElectrica actualizati, aplicatia la ultima versiune, iar daca sunt erori si aplicatia MyElectrica nu functioneaza este esential sa raportati aceasta defectiune la serviciul de asistenta Electrica Furnizare.

    Etichete:

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *