Modalitati de Contact eMAG serviciul de suport si relatii cu clientii. Care sunt optiunile pe care le avem la dispozitie pentru a vorbi cu operatorii serviciului de relatii clienti eMAG Bucuresti.
Cum poti intra in contact eMag Romania?
Modalitatea de contact servicii clienti pentru eMAG este accesul la optiunea de suport prin chat disponibila in contul tau de client.
In prezent identificam trei variante de contact cu eMag Romania:
- Telefon. Pentru a intra în legătură directă cu eMag Romania, avem la dispozitie numarul de telefon eMag: 0722.25.00.00. Pentru moment eMag a anuntat ca serviciul de relatii cu clientii prin call center (telefon) este indisponibil.
- Chat online eMag. este metoda recomandata de echipa de asistenta clienti eMAG astfel daca doriti sa vorbiti cu un operator eMAG, serviciul de chat si asistenta clienti functioneaza non stop 24/7
- Acceseaza Formularul de contact eMag pe website. Puteți completa formularul de contact găsit pe site-ul emag.ro unde este necesar sa detaliati anumite aspecte ce tin de solicitarea dvs.
Un agent al serviciului de suport si relatii clienti eMAG te va prelua prin intermediul sistemului de chat live, ulterior veti putea discuta si la telefon printr-un apel din partea centrului de suport clienti eMAG.
Pentru informatii comenzi, retur sau produse pe care trebuie sa le duci la Service, regasim pe pagina de contact eMAG o serie de optiuni pe care trebuie sa le accesezi pentru a rezolva problema la serviciul de relatii clienti eMAG.
Info contact eMAG Black Friday 2024
Anul acesta Black Friday la eMAG are loc pe data de 8 Noiembrie 2024. In aceasta perioada serviciul de asistenta clienti poate sa fie suprasolicitat fata de obicei. In situatii exceptionale, disponibilitatea rapida a operatorilor serviciului de suport clienti poate fi mai mare. Timpul de asteptare pentru preluare clienti poate fi destul de ridicat.
eMAG contact pentru info comenzi
Poti urmari statusul comenzii tale in sectiunea Istoric comenzi din contul de client eMAG. Intra in contul tau: https://www.emag.ro/user/login
Contact eMAG serviciul de relatii clienti pentru comenzi si retur se poate accesa astfel:
- Te Loghezi în contul tău eMag. Pentru a începe, trebuie să te conectezi la contul tău pe site-ul eMag (emag.ro) astfel incat sa ai acces la toate datele si produsele din contul tau de client.
- Verifica Statusul si info comenzi. După ce te-ai logat in contul tau, poți verifica statusul comenzilor tale sau poti obtine informații despre comenzile efectuate pe platforma eMag.
- Garantie si Reparatii produse. Dacă ai un produs vândut de eMag care s-a defectat sau are probleme, poți completa și trimite un formular de reparatie – Sevice
- Solicita asistenta de la un operator eMAG. Poți intra in contact cu echipa de asistență eMag prin intermediul formularului de chat online disponibil în rubrica de contact eMAG.
Asa cum se exemplifica mai sus in imagine, poti accesa din rubrica de contact eMAG, formularul de retur produse cumparate de pe site-ul eMAG sau poti plasa un anumit produs in service. Produsele care ajung la service beneficiaza sau se afla inca in garantie.
Conform cu specificatiile si politica de retur sau garantii eMAG poti intra in contact cu echipa de suport si asistenta clienti astfel incat sa stii exact care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurgi.
Formular de contact eMAG – garantie service
Prin intermediul formularului de contact eMAG ai acces la doua sectiuni importante utilizate frecvent de clientii eMAG. Formularele de contact sunt esentiale pentru a usura pasii necesari pentru retur sau formular de service produse aflate in garantie.
- formular de contact eMAG pentru retur produse comandate online – vezi formular
- Formulare de trimitere produse in Service – formular service.
Atentie numerele de telefon pentru call center eMAG in prezent sunt dezactivate iar modalitatea de contact este exclusiv prin chat si formularele de contact eMAG regasite acum si pe pagina noastra.
Date de contact
Companie :S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A.
Adresa: Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti
CUI: RO14399840
Registrul Comertului: J40/372/2002
Contact relatii clienti eMAG
- prin sistemul de chat online disponibil 24/7 – interactionezi cu echipa de la relatii clienti odata ce te-ai logat in contul tau ulterior pe chat live din rubrica contact eMAG.
- Prin intermediul formularelor de contact disponibile pe site-ul emag.ro
- prin apel telefonic la centru de call center eMAG – In curand o linie teelfonica de sport clienti va fi din nou disponibila conform cu reglementarile legale viitoare.
Livrarea produselor cumparate de pe eMag sunt livrate prin:
- curier Sameday sau Fan Courier;
- Livrare la adresa sau prin easy box.
eMag este activ pe diferite platforme de socializare precum Facebook, Instagram și Twitter. Poți trimite un mesaj privat sau puteți comenta pe paginile lor oficiale pentru a obține asistență.
De regula prin intermediul retelelor de socializare nu se ofera suport insa poti incerca sa obtii informatii suplimentare despre modul de contact eMAG pentru a comunica cu un operator al serviciului de relatii clienti.
Cum poti face Retur la eMAG?
De regula daca ai de returnat unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul eMAG.ro, avem la dispozitie mai multe optiuni de retur.
Exemplificam modalitatile de retur la eMAG astfel:
Retur eMag prin curier: se completează formularul de retur din contul de client sau din aplicația eMag, se alege opțiunea de retur prin curier și se stabilește o dată și o adresă pentru ridicarea coletului.
Se ambalează produsul în cutia originală, împreună cu toate accesoriile și documentele, și se predă curierului. Se poate alege să se primească banii în cont sau un voucher de cumpărături.
Retur eMag prin punctele easybox
- Completezi formularul de retur eMAG
- Verifici dacă ai primit, prin email și SMS, un pin și un link către un cod QR.
- Introdu codul pin sau scanează codul QR la easybox
- Un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă totuși produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm.
- După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, nu uita să finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai uitat sau ai abandonat procesul de retur, poți să scanezi codul QR sau să introduci codul pin pentru a parcurge pașii de mai sus.
- Dacă ai ajuns aici, returul e aproape gata. Vei primi un email care te va anunța când produsul ajunge în depozitul eMAG
Retur eMag în showroom: se completează formularul de retur din contul de client sau din aplicația eMag, se alege opțiunea de retur în showroom și se selectează un showroom eMag din apropiere.
Garantie eMAG
Pentru a trimite un produs la Garantie iti recomandam sa urmaresti pasii urmatori:
- Poti trimite in service produsele vandute de eMAG completand formularul de reparatie produs. Pentru a trimite in service produsele vandute de partenerii eMAG Marketplace, urmeaza pasii afisati in paginile dedicate acestora.
- Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il trimiti in service are certificat de garantie electronic (oferit de Depanero), pe care il gasesti in sectiunea Garantiile mele din contul tau de client si in emailul pe care l-ai primit la finalizarea comenzii. Apoi completeaza formularul de reparatie produs de mai jos.
- Daca in sectiunea Garantiile mele produsul figureaza avand certificat de garantie tiparit (care a venit in cutie, impreuna cu produsul), oferit de catre producator, contacteaza unul dintre service-urile autorizate specificate in el pentru a beneficia de repararea produsului.
Serviciul de relatii clienti este disponibil pentru informatii suplimentare despre sectiunea Garantii regasite pe site-ul eMAG. Prin rubrica dedicata de contact eMAG regasim formularul de Garantie sau Service astfel poti sa verifici urmatoarele aspecte:
- Te loghezi in contul tau de la eMAG;
- Selectezi Garantiile mele si produsul pentru care ai nevoie de garantie;
- Completezi formularul de Service regasit in rubrica de contact eMAG;
- Vei primi notificari ulterior despre produsul care urmeaza a fi reparat sau beneficiaza de garantie.
Serviciul de relatii clienti eMAG este disponibil non stop prin intermediul sistemului de chat live 24/7. Pentru a vorbi cu operatorii eMAG incercati sa apelati serviciul de suport clienti de luni pana vineri de la ora 08:30 – 17:00.
Ai probleme cu livrarea produselor cumparate de pe site-ul eMAG?
Iti recomandam sa aplelezi centru de suport si asistenta de la Sameday Curier pentru cei ce doresc sa stie informatii despre coletele dvs.