Acasă Blog Pagina 3

Contact Bolt – Telefon asistență

0

Bolt este o platformă de transport și mobilitate care oferă servicii de ride-sharing (transport de persoane prin intermediul aplicației), închiriere de trotinete electrice, și livrare de mâncare prin intermediul aplicației sale.

Bolt contact asistenta comenzi

Modalitatea de contact Bolt Romania este prin intermediul aplicatiei online Bolt unde avem sectiuni de ajutor si suport pentru orice problema o intampini cu Bolt.

Datele de contact Bolt sunt exemplificate mai jos astfel:

  • prin intermediul aplicatiei Bolt poti accesa din meniu pagina Ajutor sau Suport Bolt;
  • pe adresa de email poti trimite o solicitare de contact la Bolt pe adresa support@bolt.eu
  • pe site-ul bolt poti accesa rubrica de contact unde regasesti mai multe optiuni de contact Bolt;
  • Poti suna la serviciul de call center BOLT la telefon: 22 3078367

Serviciile Bolt includ:

  • Ride-Hailing: Similar cu Uber, utilizatorii pot comanda un vehicul prin aplicație pentru a fi transportați la destinația dorită.
  • Bolt Food: Un serviciu de livrare de mâncare, prin care utilizatorii pot comanda mâncare de la restaurante locale.
  • Trotinete electrice: Bolt oferă trotinete electrice care pot fi închiriate pentru deplasări rapide pe distanțe scurte.

Date de Contact Bolt Drive

Daca esti sofer Bolt si ai nevoie de asistenta suplimentara poti alege sa transmiti un email pe adresele de contact Bolt Romania astfel:

  • Înregistrări șoferi parteneri noi –  bucharest-signup@bolt.eu
  • Solicitări din partea autorităților – autoritati@bolt-drivers.com
  • Hubul soferilor Bolt – contact Bolt pe email la adresa: bucharest@bolt.eu

Sofer partener Bolt

Pentru a deveni șofer Bolt, trebuie să îndeplinești câteva cerințe și să furnizezi anumite documente. Cerințele și documentele pot varia ușor în funcție de țară, dar în general, următoarele sunt necesare:

1. Permis de conducere – Trebuie să ai un permis de conducere valid, categoria B, cu o vechime minimă (de obicei 1-2 ani, în funcție de regiune).

2. Carte de identitate – Trebuie să ai o carte de identitate sau un pașaport valid.

3. Vârstă minimă – În general, trebuie să ai cel puțin 21 de ani pentru a deveni șofer Bolt.

4. Certificat de cazier judiciar – Un cazier judiciar curat este adesea solicitat pentru a dovedi că nu ai antecedente penale.

5. Certificat de cazier auto – Un cazier auto, pentru a verifica istoricul tău de conducere, este de asemenea necesar în multe regiuni.

6. Asigurare auto – Vehiculul pe care îl vei folosi trebuie să fie asigurat (asigurare auto obligatorie și asigurare pentru transportul de persoane contra cost, dacă este cazul).

7. Vehicul compatibil – Vehiculul trebuie să îndeplinească anumite cerințe de vârstă și stare tehnică. De obicei, Bolt solicită ca vehiculul să nu fie mai vechi de 10-15 ani, să fie în stare bună și să aibă un număr suficient de locuri (de obicei 4+1).

8. Inspecție tehnică periodică (ITP) – Mașina trebuie să aibă ITP-ul la zi.

9. Fotografii ale vehiculului – Uneori, sunt solicitate fotografii ale vehiculului (exterior și interior) pentru a dovedi starea acestuia.

10. Cont bancar – Trebuie să ai un cont bancar pentru a primi plățile pentru cursele efectuate.

11. Documente suplimentare (dacă este cazul) – În anumite regiuni, poate fi necesară și o licență specială pentru transportul de persoane (de exemplu, licență de taxi).

După ce ai toate documentele necesare, trebuie să te înregistrezi pe platforma Bolt, să completezi procesul de verificare și să treci printr-un scurt proces de instruire, care poate include un test de cunoștințe sau o sesiune de training.

Pentru a contacta Bolt si a primi asistenta, recomandam utilizarea aplicatiei lor mobile sau a altor optiuni de contact disponibile, cum ar fi formularul de contact online sau adresa de e-mail support@bolt.eu.

Descarca aplicatia Bolt

  • Descarca Bolt prentru Android din Google Play
  • Pentru IOS poti descarca aplicatia Bolt din AppStore

In cazul in care ai nevoie de suport si asistenta specializata de la echipa de suport Bolt Romania poti interactiona cu cei de la asistenta clienti sau soferi Bolt prin intermediul aplicatiei Bolt sectiunea Ajutor si Suport Bolt.

Aplicatia Bolt functioneaza pe toate dispozitivele mobile indiferent ca vorbim de Android, Ios sau alte platforme mobile.

Cum devii sofer Bolt in Romania?

Pentru a te putea înregistra pe platformă și a conduce cu Bolt trebuie să furnizezi următoarele documente:

  • Cartea de identitate si Permisul de conducere auto;
  • Certificatul de înmatriculare al autovehiculului (Talon)
  • Răspunderea Civilă Auto (RCA)
  • Asigurare bunuri și pasageri
  • Cazierul Judiciar valid
  • Copie conformă a mașinii
  • Atestat de șofer pentru transport în regim de închiriere
  • Poza de profil (cat mai clara).

Contul meu Bolt este blocat?

Contul dumneavoastră poate fi blocat pentru mai multe motive printre care conform datelor oficiale Bolt Romania se pot identifica situatii de genul:

  • O călătorie care nu a fost plătită
  • Utilizarea cardurilor care au fost raportate ca furate sau pierdute
  • Abuzarea trimiterii codurilor de invitație catre prieteni
  • Utilizarea unei adrese de email false.

De regula platile pentru soferii Bolt sunt saptamanale astfel, in fiecare săptămână vei încasa câștigurile aferente activității din săptămâna anterioară.

Urmareste articolul nsotru despre modul de contact PPC Energie.

Sesizari Deranjamente electrica – Telefon avarii electrice

0

Sesizari si deranjamente electrica!

Unde si cand anunti deranjamente electrice in functie de operatorul tau de distributie.  Va prounem o analiza asupra modului prin care poti anunta deranjamente la Electrica in functie de zona si distribuitor.

Deranjamentele electrice pot aparea in diferite situatii iar de cele mai multe ori se pot rezolva daca se intervine din punct de vedere tehnic asupra cauzelor ce au stat la baza aparitiei acestui deranjament electric. Vom posta numerele de telefon pentru deranjamente electrica.

Telefon deranjamente Electrica

Pentru a semnala deranjamente în alimentarea cu energie electrică, contactează-ne la numărul TelVerde sau la numerele cu tarif normal in functie de zona in care locuiesti.

Deficientele in alimentarea cu energie electrica ce afecteaza retelele electrice din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot fi semnalate direct operatorului de distributie la unul dintre numerele de telefon:

Pentru dsitributie Oltenia regasim numerele de telefon pentru semnalare deranjamente electrice astfel:

  • 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Call Center Tehnic 24h/7 –  apeleaza serviciul deranjamente electrica la tel: 0800.070.444 (TelVerde, număr apelabil gratuit de pe teritoriul național).

  • Deranjamente electrice in Arad: 0257 929
  • Caraș-Severin: 0255 929
  • Hunedoara: 0254 929
  • Timiș: 0256 929

Cauzele frecvente pentru deranjamente electrice

De regula deranjamentele electrice sau deranjamentele aparute in reteaua Electrica pot fi generate de mai multi factori pe care-i identificam in cele ce urmeaza intr-o sinteza sumara astfel:

  • intreruperi programate – aceste intreruperi de regula sunt anuntate din timp si implica o lucrare de mentenanta mai importanta necesara pentru o anumita zona sau locatie;
  • deranjamente electrice provenite din cauze tehnice precum: fire izolate necorespunzator, echipamente electrice defecte, sisteme de transformare invechite care pot genera o avarie in reteua electrica.
  • cauze meteo – aceste deranjamente sau avarii electrice sunt generate de furtuni cu intensitate mare care pot degrada sistemul de distributie energie electrica catre consumatorul final.

Fluctuațiile de tensiune pot cauza o varietate de probleme pentru echipamentele electrice și electrocasnice, iar remedierea acestora necesită o abordare sistematică pentru identificarea și soluționarea cauzei principale. Daca intampini astfel de problema este esential sa anunti la serviciul deranjamente electrica situatia dvs.

Inainte sa sunati la serviciul deranjamente Electrica Furnizare va recomandam sa urmariti pasii de mai jos:

  • Verificați dacă fluctuațiile sunt cauzate de probleme în rețeaua electrică publică. Acest lucru poate fi confirmat prin contactarea furnizorului de energie electrică și solicitarea unei verificări. Telefonul pentru avarii electrice in functie de distribuitor se regaseste mai sus.
  • Verificați cablurile și conexiunile din instalația electrică a clădirii. Conexiunile slabe sau corodate pot provoca fluctuații de tensiune majore.
  • Fluctuațiile pot fi cauzate de aparate care trag un curent mare la pornire (de exemplu, motoare electrice, compresoare). Identificați și izolați astfel de echipamente pentru a vedea dacă fluctuațiile se reduc.

Telefon contact Deranjamente Electrice

Expunem datele de contact pentru diferite companii ce furnizeaza energie electrica in Romania si la care poti suna daca ai de anuntat un deranjament electric.

Numere de telefon PPC – ENEL deranjamente

  • 021.9291 – număr unic pentru Municipiul București și județele Ilfov, Giurgiu
  • 0254.929 – județul Hunedoara
  • 0255.929 – județul Caraș-Severin
  • 0256.929 –  județul Timiș
  • 0257.929 – județul Arad
  • 0240.929 – județul Tulcea
  • 0241.929 – județul Constanța
  • 0242.929 – județul Călărași
  • 0243.929 – județul Ialomița

Numere de telefon ELECTRICA deranjamente

Electrica Distribuție Transilvania Nord S.A.

  • 0264. 929 – județul Cluj
  • 0262. 929 – județul Maramureș
  • 0259. 929 – județul Bihor
  • 0260. 929 – județul Sălaj
  • 0263. 929 – județul Bistrița-Năsăud
  • 0261. 929 – județul Satu Mare

Electrica Distribuție Transilvania Sud S.A.

  • SDEE Alba, SDEE Harghita, SDEE Brașov, SDEE Covasna, SDEE Sibiu, SDEE Mureș
    – TelVerde: 0800-801-929

Electrica Muntenia Nord

  • SDEE Ploiești:
    – Nr. taxabil: 0244.929
    – TelVerde: 0800150044
  • SDEE Brăila
    – 
    taxabil: 0239.929
    – TelVerde: 0800150039
  • SDEE Buzău
    – 
    taxabil: 0238.929
    – TelVerde: 0800150038
  • SDEE Galați
    – 
    taxabil: 0236.929
    – TelVerde: 0800150036
  • SDEE Focșani
    – Nr. taxabil: 0237.929
    – TelVerde: 0800150037
  • SDEE Târgoviște
    – 
    taxabil: 0245.929
    – TelVerde: 0800150045

Număr de telefon CEZ deranjamente

  • Număr unic: 0251.929

Numerele de telefon Deranjamente electrice EON 

  • TelVerde: 0800 – 800 – 366; 0800 – 800 – 900
  • Nr. cu tarif normal: 0265.200.366; 0235.305.555

Datele de conatct pentru anuntarea si remedierea avariilor electrice sunt regasitesi pe site-ul oficial al companiilor de furnizare cu energie electrica din Romania. Orice problema tehnica este bine sa o anunti la serviciul deranjamente electrica Furnizare.

Iti mai recomandam sa citesti articolul nostru despre modul prin care intri in contact cu serviciul de relatii clienti PPC Romania.

Contact ING – Persoane fizice sau juridice

0

Atunci cand ai nevoie de informatii despre conturi, carduri sau credite suntem nevoiti sa intram in contact cu personalul din serviciul de call center ING. In cele ce urmeaza analizam modalitatile de contact ING pentru persoane fizice si juridice.

Serviciul de call center ING relatii cu clientii are la baza mai multe numere de telefon la care poti suna in cazul in care ai nevoie de suport si asistenta speciala legata de contul sau cardul tau ING Bank.

Modalitati de Contact ING persoane fizice

Daca esti persoana fizica si ai intrebari legate de contul sau conturile tale la ING iata cum poti intra in contact cu cei de la ING serviciile de relatii cu clientii non stop:

Contact ING persoane fizice la telefon: *2ING sau *2464 – vei fi preluat de un operator ING din departamentul de call center. Poti suna la numerele de telefon Tel: 031 406 2ING  sau 031 406 2464 pentru informatii ING persoane fizice .

Pentru contact ING persoane Juridice avem la dispozitie un numar de Telefon destinat in mod special persoanelor juridice: 021.4038304

Poti contactat ING Bank pe adresa de email:  contact@ing.ro, pentru clientii persoane juridice IMM la customersupport@ing.com.

Contact ING non stop din aplicatia Home Bank

Instaleaza si activeaza aplicatia ING home Bank unde din meniul aplicatiei ai acces la rubrica de contact ING Home Bank. Acceseaza Meniul Contact ING din Home’Bank și vorbești direct cu un coleg.

Cod SWIFT ING: INGBROBU

Prin aplicatia ING Home’Bank de pe mobil beneficiezi de urmatoarele functii esentiale pentru relatia ta cu banca:

  • Plata cu telefonul – Nici nu mai e nevoie să cari portofelul după tine. Scoți telefonul, aprinzi sau deblochezi ecranul, îl apropii de POS și gata, ai plătit. Simplu și rapid.
  • Autentificare cu amprenta – Ai acces în Home’Bank cu un singur apăsat cu opțiunea de autentificare cu amprentă. O poți activa din meniul Setări cont – Autentificare cu amprentă.
  • Actualizarea datelor tale – Vrei să-ți actualizezi datele personale? Nimic mai simplu! Click în meniul Setări cont – Datele mele și poți modifica oricând datele tale.
  • Plata facturilor – Cu Scan&Pay plătești facturile cu telefonul ca și cum ai poza pisica. Apoi confirmi cu parolă sau digipass și gata, ai și plătit-o. Pe factură, nu pe pisică. Simplu și elegant.
  • Poti intra in contact cu echipa de suport si relatii clienti ING din meniul dedicat in sectiunea contact ING.

Sediul central ING din Romania poate fi localizat la adresa urmatoare: ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI
Sediul social: Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, Clădirea nr. 3, 012095, Bucureşti, România.

Atunci cand alegi sa suni la ING prin rubrica dedicata, echipa de suport iti poate oferi informatii precum:

  • informatii legate de conturi, carduri sau activare aplicatie ING Home Bank;
  • detalii despre platile efectuate direct cu aplicatia ING;
  • poti obtine informatii suplimentare despre conturi, credite sau alte situatii ce necesita asistenta speciala din partea unui consultant ING;
  • poti cere amnare rate pentru o perioada conventita cu banca daca este cazul si se accepta aceasta situatie;
  • alte informatii si detalii despre serviciile ING din Romania.

In rubrica contact ING persoane fizice sau juridice regasim toate datele de contact ING Home Bank dar si sucursalele ING din Romania astfel incat daca este necesar sa vizitezi o sucursala ING atunci vei sti sigur unde sa mergi.

De regula programul de asistenta prin serviciul de call center ING este non stop deci la orice ora primesti ajutor daca este cazul insa de multe ori timpi de asteptare pana sa fii preluat de un operator ING poate fi destul de ridicat in unele situatii.

ing contact telefon

Deschiderea unui cont la ING Bank vine cu o serie de avantaje și beneficii notabile.  Va propunem in cele ce urmeaza o analiză succintă a serviciilor ING și beneficiile oferite clienților săi:

Avantaje și Beneficii ale ING Bank

  1. Servicii digitale avansate:
    • Home’Bank: Platforma de internet banking și aplicația mobilă Home’Bank sunt recunoscute pentru interfața intuitivă și funcționalitatea extinsă, permițând gestionarea facilă a conturilor, efectuarea plăților și a transferurilor, verificarea soldului și a istoricului tranzacțiilor.
    • Plăți contactless: ING oferă suport pentru plăți contactless prin carduri și prin soluții de tip wallet digital (Apple Pay, Google Pay).
  2. Comisioane reduse:
    • Costuri competitive: ING se remarcă prin comisioane reduse pentru administrarea conturilor și pentru tranzacțiile efectuate prin Home’Bank.
    • Pachete fără comision: Există pachete de conturi curente care nu au comision lunar dacă se îndeplinesc anumite condiții (de exemplu, un anumit număr de tranzacții sau o sumă minimă lunară încasată).
  3. Accesibilitate și suport:
    • Rețea de ATM-uri și self-service: ING dispune de o rețea extinsă de ATM-uri și dispozitive de self-service pentru depuneri și retrageri.
    • Serviciu de relații cu clienții: Asistența oferită de ING prin contact telefonic, e-mail și chat este promptă și profesionistă. Modul de contact ING este descris ceva mai sus in cadrul acestui articol.
  4. Produse financiare variate:
    • Conturi de economii și depozite: Oferă produse de economisire cu dobânzi competitive.
    • Credite și împrumuturi: Gama de credite, inclusiv credite ipotecare și de nevoi personale, cu dobânzi atractive și condiții flexibile.
    • Investiții: Posibilitatea de a investi în fonduri mutuale și alte instrumente financiare.
  5. Siguranță și securitate:
    • Protocoluri de securitate avansate: Sistemele de securitate ale ING sunt de top, cu multiple măsuri pentru protejarea datelor și tranzacțiilor clienților.
    • Autentificare cu doi factori: Îmbunătățirea siguranței prin utilizarea autentificării cu doi factori pentru accesul la conturi.
  6. Inovație continuă:
    • Tehnologii de ultimă oră: ING investește constant în tehnologie și inovație pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor.
    • Funcționalități noi: Lansarea periodică de noi funcționalități și actualizări care să răspundă nevoilor în schimbare ale clienților.

De regula serviciile ING sunt excelente iar clientii sunt multumiti de relatia cu banca ING din Romania. Daca aveti nevoie de ajutor si suport in activarea unor servicii ING nu ezitati sa contactati serviciul de call center ING prin metodele de contact exemplificate in cadrul acestui articol.

Deasemenea poti vizita si site-ul oficial ing.ro

Iti recomandam sa descoperi informatiile pe care le prezentam in articolul despre modul de contact DIGI serviciul de relatii cu clientii.

Contact Hidroelectrica – Call center Deranjamente

0

Telefon contact Hidroelectrica pentru transmitere index autocitit, intrebari despre facturi sau pentru reclamatii servicii oferite de Hidroelectrica. Identitifcam datele de contact Hidroelectrica pentru informatii suplimentare legate de contractele cu Hidroelectrica.

Hidroelectrica contact call center

Pentru a aplela serviciul de relatii cu clientii de la Hidroelectrica avem mai multe optiuni de contact precum cele exemplificate in urmatoarele paragrafe:

  • Contact Telefonic pentru departamentul de call center Hidroelectrica – 021 9834 si 021 9861;
  • Intra in contact cu Hidroelectrica pe email  la adresa:  clienti@hidroelectrica.ro
  • Prin corespondenta postala la adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal:RO-011171, ROMANIA.

Contact hidroelectrica facturi

Daca ai intrebari despre factura Hidroelectrica sau facturile care nu au fost emise poti suna la serviciul de relatii cu clientii astfel:

  • Telefon de contact call center departament Facturi Hidroelectrica 021. 9834 sau 021.9861.

O serie de solicitari la departamentul de contact Facturi Hidroelectrica sunt adesea legate de emiterea sau intarzierea facturilor primite pentru lunile anterioare. Emiterea facturilor la Hidroelectrica se face lunar iar termenul de plata este de 45 de zile.

Contact Deranjamente  Hidroelectrica

Pentru intreruperi sau deranjamente Hidroelectrica avem la dispozitie numarul de telefon aferent serviciilor de suport clienti Hidroelectrica. Poti apela serviciile de asistenta clienti prin metodele enumerate mai jos:

  • contact pe  e-mail la clienti@hidroelectrica.ro
  • apel telefonic la unul dintre următoarele numere, apelabile de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, la tarif normal, 021 9834 și 021 9861
  • Contact Hidroelectrica prin Centrele de Relații cu Clienții Hidroelectrica.

Deranjamentele Hidroelectrica pot afecta atât clienții casnici, cât și pe cei industriali sau instituționali. Ele pot provoca inconveniente, pierderi financiare sau chiar pericole pentru siguranța persoanelor și a bunurilor.

Hidroelectrica este cea mai mare companie de producere a energiei electrice din România și unul dintre cei mai mari producători de energie hidroelectrică din Europa. Compania operează numeroase centrale hidroelectrice și joacă un rol crucial în sistemul energetic al țării.

Hidroelectrica se ocupă cu producerea și furnizarea de energie electrică și oferă servicii atât pentru clienți rezidențiali, cât și pentru clienți industriali.

Pentru registratură, puteți trimite un email la adresa de email: registratura@hidroelectrica.ro

Deranjamente Hidroelectrica call center clienti

In functie de distribuitorul tau poti anunta deranjamente la Hidroelectrica conform cu datele de mai jos.

DISTRIBUITOR JUDET TELVERDE INTRERUPERI PROGRAMATE sau DERANJAMENTE

  • E-DISTRIBUTIE – MUNTENIA – 0800.070.888: Localitati   Bucuresti – Giurgiu – Ilfov.
  • E-DISTRIBUTIE  DOBROGEA – Telefon: 0800.070.555 – Call center pentru Călărași – Constanța – Ialomita – Tulcea.
  • E-DISTRIBUTIEBANAT – Deranjamente si intreruperi programate: Tel: 0800.070.444 – Arad – CarașSeverin – Hunedoara – Timiș
  • DELGAZ GRID – Deranjamente servicii 0800.800.929 – Bacău – Botoșani – Iași – Neamț – Suceava – Vaslui.
  • DISTRIBUTIE – ENERGIE – OLTENIA  contact telefonic: 0800.500.000 valabil pentru Argeș – Dolj – Gorj – Mehedinți – Olt – Teleorman – Vâlcea.
  • SDEE MUNTENIA NORD – contact telefonic: 08001.500.44 – Brăila – Buzău – Dâmbovița – Galați – Prahova – Vrancea.
  • SDEE – TRANSILVANIA NORD – Apeleaza telefon deranjamente servicii furnizare Hidroelectrica 0800.400.929 Satu Mare – Maramures – Slaj – Bihor – Cluj – Bistrita Nasaud.
  • SDEE TRANSILVANIA SUD telefon: 0800.801.929 – Alba – Brașov – Covasna – Harghita – Mureș – Sibiu.

Contact serviciul de transmitere index Hidroelectrica

aplicatie ihidro

Va recomandam sa trimiteti indexul autocitit la Hidroelectrica astfel:

  •  transmitere index prin apel gratuit la numărul 0800 800 359
  • aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
  • portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire

Serviciul de relatii cu clientii de la Hidroelectrica va ofera asistenta pentru:

  • contracte si preluare clienti de Hidroelectrica;
  • informatii despre facturi si plata acestora;
  • oferta pentru consumatorii casnici la Hidroelectrica;
  • modalitati de a deveni prosumator la Hidroelectrica;
  • informatii despre indexul autocitit sau istoricul de consum aferent unui loc de consum;
  • afli informatii despre perioada de transmitere index la Hidroelectrica;
  • reclamatii si sesizari Hidroelectrica.

Pe factura Hidroelectrica se ragsesc urmatoarele informatii:

Informații despre client:

  • Numele clientului (persoana fizică sau juridică).
  • Adresa de facturare.
  • Codul de client și codul locului de consum.

Detalii despre facturare:

  • Numărul facturii.
  • Data emiterii facturii.
  • Perioada de facturare (de obicei lunară).

Consum și tarife:

  • Consumurile de energie electrică înregistrate pentru perioada de facturare.
  • Indicii de consum inițiali și finali.
  • Consumurile de energie electrică active (kWh).
  • Tarifele aplicate pentru energia consumată (ex. tarif de zi, tarif de noapte daca este cazul).

Valoarea facturii:

  • Valoarea totală de plată, inclusiv TVA.
  • Valoarea energiei active consumate.
  • Alte eventuale taxe și contribuții (ex. contribuția pentru cogenerare, accize).
  • Valoarea TVA-ului aplicat.

Termen de plată și modalități de plată:

  • Data scadenței pentru plata facturii.
  • Modalitățile de plată disponibile (transfer bancar, plata online, numerar etc.).
  • Detalii cont bancar pentru efectuarea plății.

Pentru informatii suplimentare despre modul de contact Hidroelectrica accesati portalul web oficial, locul unde gasiti noutati si detalii despre oferta actuala Hidroelectrica.

Iti recomandam sa urmaresti articolulnostru despre modul prin care poti utiliza aplicatia myPPC daca esti client PPC Energie.

MyPPC aplicatie clienti PPC Energie

0

Cu aplicatia myPPC iti administrezi cu usurinta contractele, facturile si consumul de energie electrica sau gaze naturale. Daca esti client PPC Energie atunci cu siguranta aplicatia myPPC te va ajuta sa gestionezi mai usor contractul tau cu compania ta de energie.

Functii utile Aplicatia myPPC Energy

Interfata aplicatie myPPC este similara cu vechea aplicatie myEnel insa avem cateva schimbari de design care nu pot trece neobservate. Iti recomandam sa descarci aplicatia PPC Energie pentru a beneficia de functiile utile ale acestei aplicatii precum:

  • primesti notificari despre perioada de transmitere index direct din aplicatia MyPPC;
  • acces rapid la contul de client PPC Energie;
  • poti plati factura PPC Energie direct din aplicatia mobila sau din interfata web myPPC;
  • ai acces la datele de consum, index sau transmitere index PPC Energie;
  • primesti notificari despre actualizari aplicatie sau plati facturi la PPC Energy Romania;
  • poti sa compari indexul pe fiecare luna astfel ai acces la grafice de consum;
  • poti salva datele cardului pentru platile viitoare efectuate prin app MyPPC Energy.

Descarca myPPC din magazinul de aplicatii

Pentru utilizarea aplicatie este necesar sa efectuam o descarcare din magazinele de aplicatii aferente dispozitivelor mobile. In functie de sistemul de operare aplicatia PPC functioneaza atat pe Android cat si pe IOS. De curand aplicatia poate fi regasita si in magazinul de aplicatii Huawei.

Cum te autentifici in aplicatia myPPC Energie

Autentificarea in aplicatia myPPC se face dupa ce aplicatia a fost descarcata si instalata pe telefonul dvs. Urmariti pasii de mai jos pentru autentificare in aplicatie:

  1. Autentificarea in MyPPC se face direct cu datele din vechea aplicatie MyEnel;
  2. Introduci Adresa de email sau numarul de telefon aferente contului tau de client PPC (fost ENEL);
  3. La rubrica introdu Parola este necesar sa introduci parola de acces in app MyPPC (aceiasi parola de la MyEnel sau poti reseta parola direct din pagina de Login aplicatie MyPPC)
  4. Aplicatia PPC are interfata asemanatoare cu aplicatia MyEnel care in prezent numai functioneaza deci este necesar sa descarci noua aplicatie PPC Energie.

autentificare myppc

Pentru Android se cere o versiune Android  de minim 5.0 sau o versiune ulterioară. In unele cazuri aplicatia myPPC poate sa nu functioneze corect pe anumite dispozitive insa cu siguranta daca actualizezi la ultima versiune poti elimina eroarea de conectare online.

Aplicatia myPPC nu functioneaza

In cazul in care semnalati erori de functionare pe aplicatia mobila myPPC va recomandam sa urmariti urmatoarele aspecte:

  • verifica daca ai ultima versiune a aplicatiei;
  • Poti verifica daca aplicatia  este compatibila cu sistemul de operare sau cu versiunea instalata pe dispozitivul dvs;
  • Reseteaza parola daca accesul sau autentificarea in aplicatie nu se poate efectua;
  • poti suna la serviciul de relatii clienti PPC Energie pentru asistenta suplimentara.

Transmitere index autocitit la PPC din aplicatia MyPPC

Cea mai accesata rubrica pe langa facturare, o reprezinta rubrica prin care poti transmite indexul autocitit in fiecare luna la PPC Energie in functie desigur de perioada de transmitere index aferenta contractului dvs.

Prin interfata PPC aplicatie sau portal web avem acces la rubrica transmitere index autocitit si iti permite sa vizualizezi indexul precedent astfel incat sa ai o imagine clara asupra consumului de energie.

Tot in aplicatia myPPC regasim o serie de oferte si noutati cu privire la serviciile oferite de compania PPC Energie. Clienti pot vizualiza ofertele si promotiile direct din aplicatie si au acces rapid la serviciul de relatii cu clientii PPC Energie.

Gestionarea Facturilor prin myPPC

Facurile si platile acestora la timp sunt implementate in aplicatia mobila astfel daca descarci si instalezi aplicatia myPPC ai acces rapid la:

  • Vizualizare facturi: Utilizatorii pot vedea facturile curente și anterioare, inclusiv detalii despre costuri și consum.
  • Plata online prin aplicatia myPPC care iti ofera posibilitatea de a plăti facturile direct din aplicație, utilizând diverse metode de plată.
  • Acces la functia Sold Rapid PPC Energie.

Va recomandam sa utilizati aceasta aplicatie daca sunteti client PPC Energie iar daca aveti probleme cu instalarea sau utilizarea acestei aplicatii va recomandam sa accesati portalul clientilor pe pagina web PPC la adresa urmatoare – acces clienti web.

Autentificarea se face cu datele de logare din aplicatia mobila myPPC.

Lidl Plus aplicatie pentru clientii LIDL

LIDL PLUS este aplicatia dezvoltata de LIDL pentru clientii sai. Prin intermediul aplicatiei LIDL PLUS ai acces la toate promotiile LIDL dar si la noile cataloage LIDL unde regasesti ofertele din revista LILD.

Instalare si activare Aplicatia Lidl PLUS

In ghidul de instalare card LILD PLUS identificam urmatoarele aspecte:

  1. Descarca aplicatia Lild Plus compatibila cu Android sau IOS;
  2. Dupa ce ai instalat app Lild PLUS completeaza datele personale asa cum sunt specificate in aplicatie;
  3. Introdu codul primit prin SMS pentru activare Lidl PLUS;
  4. Alege magazinul Lidl preferat sau apropiat de locuinta ta si bucura-te de reduceri;
  5. Activeaza cupoanele LIDL direct din aplicatia LIDL PLUS;
  6. Scaneaza codul QR pentru a benefica de reduceri si pentru a primi bonusuri in aplicatia Lidl PLUS.

Descarca aplicatia Lidl Plus

Lidl Plus este o aplicatie compatibila cu toate dispozitivele mobile insa pentru a descarca aplicatie este necesar sa instalezi versiunea Lidl Plus doar pentru sistemul telefonului tau.

  • Descarca Lidl Plus pentru sistemul Adroid – Magazin Play;
  • Poti descarca aplicatia Lidl Plus pentru IOS din App Store;
  • Daca utilizezi Huawei poti sa descarci aplicatia din AppGallery

descarca aplicatia lidl plus

Lidl Plus card

Puteți accesa cardul Lidl Plus prin intermediul butonului albastru situat în partea de jos a ecranului, pe pagina de start, din aplicație. Faceți clic pe acest buton pentru a vedea codul dvs. personal QR și pentru a vă identifica la casa de marcat.

Functii esentiale pentru app Lidl Plus

Lidl Plus este locul unde beneficiile se aduna tot timpul anului. Cu ajutorul Lidl Plus beneficiezi de reduceri in magazine Lidl si ai acces la o serie de reduceri suplimentare obtinute prin cardul Lidl Plus.

– Activează cupoanele în aplicație și scanează cardul tău digital Lidl Plus la casa de marcat pentru a accesa reducerile și pentru a economisi bani la cumpărături.
– Scanează cardul tău digital Lidl Plus la casa de marcat pentru șansa de a câștiga un premiu de fiecare dată când faci cumpărături!
– Nu vei mai pierde niciun bon. Vei primi sumarul achiziției tale și o copie digitală a bonului tău, direct prin Lidl Plus.
– Vei fi la curent cu toate promoțiile. Răsfoiește versiunea digitală a revistei noastre săptămânale, direct în aplicație.

Prin înscrierea în programul Lidl Plus, poți permite utilizarea tehnologiei de analiză, care ne ajută să înțelegem modul în care interacționezi cu aplicația.

Aceasta include ce pagini vizitezi, ce cupoane vizualizezi și cât timp petreci pe fiecare pagină. Această analiză permite Lidl Plus să îmbunătățească aplicația și să îți ofere comunicare personalizată și reduceri, dar îți permite și să participi la sondaje relevante.

Actualizare lidl plus

Pentru a beneficia de noile functii ale aplicatie de reduceri Lidl Plus, actualizeaza aplicatia la ultima versiune astfel incat sa ai tot timpul acces la reducerile din magazinele Lidl Romania.

Cel mai simplu mod de activare aplicatie Lidl Plus

Deschide aplicația și urmează instrucțiunile urmatoare:

Alege magazinul preferat și spune-ne cum te cheamă.
Vei primi un SMS pentru a-ți confirma identitatea și numărul de telefon.
Acceptă cerințele de protecția datelor și vei deveni utilizator Lidl Plus.

Nu uita pentru a utiliza aplicatia Lild Plus este important sa o descarci mai intai dupa care vei face inregistrarea contului tau in aplicatie.

Iti recomandam sa urmaresti detalii despre modul de instalare si activare aplicatie Electrica Furnizare.

MyElectrica Furnizare – Aplicatie clienti Electrica

MyElectrica este aplictia clientilor Electrica Furnizare de unde odata logat in contul de client, ai acces la toate datele contractului tau cu Electrica Furnizare.

Prin intermediul aplicatiei MyElectrica se pot gestiona urmatoarele elemente:

  • facturi si transmitere index autocitit la Electrica Furnizare;
  • plata factura Electrica Furnizare;
  • istoric index si ofertele actuale pentru clientii Electrica Furnizare;
  • contracte si vizualizare factura electronica Electrica Furnizare.

MyElectrica login clienti

Pentru a te loga in aplicatia MyElectrica este necesar sa aveti un cont de client sau sa creati un cont nou pentru a utiliza aplicatia MyElectrica.

Inregistreaza cont sau autentificate in aplicatia MyElectrica astfel:

  1. Inregistrare cont pentru acces aplicatie.
  2. MyElectrica Login utilizator sau client – Vezi aici
  3. Activare cont;
  4. Plata factura online si vizualizare factura online la Electrica Furnizare;
  5. Transmitere index Electrica Furnizare;
  6. Recuperare cont client.

Descarca aplicatia MyElectrica

Pentru a utiliza aplicatia MyElectrica este necesar sa descarcam aplicatia in functie de sistemul de operare al dispozitivului tau mobil.

  • Descarca si instaleaza aplicatia  pentru Android – Google PLAY
  • Poti utiliza aplicatia pentru sitemele IOS descarcand si instaland aplicatia pentru IOS – APP Store
  • Pentru dispozitivele Huawei avem – App Gallery

Resetare parola MyElectrica

Resetare parola pentru un cont MyElectrica:

Pentru a reseta parola contului tău MyElectrica, trebuie să accesezi prima pagină a aplicației myElectrica. Efectuează click pe opțiunea „Am uitat parola”.

În formularul care apare în pagină, trebuie să introduci adresa de email a contului MyElectrica pentru care dorești resetarea parolei. La transmiterea solicitării, către adresa de email inserata va fi expediat un mesaj. Acest mesaj conține un link cu ajutorul căruia poți reseta parola de acces.

Prin aplicatie este mult mai usor sa platesti facturi sau sa trmiti un index autocitit pentru a fi folosit la facturarea urmatoarei facturi emise de companie.

aplicatia myelectrica

Stergere cont MyElectrica

Pentru a șterge un cont MyElectrica (platforma online pentru clienții Electrica Furnizare), este necesar să urmezi câțiva pași. Procesul nu este direct disponibil pe platforma online și poate necesita contactarea directă a serviciului de asistență clienți.

Iata care sutn metodele pentru a sterge un cont MyElectrica daca din diferite motive numai folositi aceasta aplicatie.

Contactarea Serviciului de Asistență Clienți: – Poți suna la numărul de telefon dedicat serviciului de relatii cu clientii Electrica Furnizare, care este disponibil pe site-ul oficial al companiei. Alternativ, poți trimite un e-mail către adresa de suport a Electrica Furnizare.

Trimiterea unei Cereri Scrise – În cererea ta, include informații relevante precum numele tău complet, adresa de e-mail asociată contului MyElectrica și motivul pentru care dorești să ștergi contul.

Specifică în mod clar că dorești ștergerea contului și asigură-te că ai furnizat toate informațiile necesare pentru a te identifica.

Verificarea Identității – Este posibil să ți se ceară să furnizezi informații suplimentare pentru a verifica identitatea ta. Acestea pot include date personale sau o copie a unui document de identitate.

Confirmarea Ștergerii – După ce cererea ta a fost procesată, ar trebui să primești o confirmare de la Electrica Furnizare că contul tău a fost șters.

Functii esentiale pentru app MyElectrica

Ca principale functii ale aplicatiei incauza putem exemplifica in cele ce urmeaza urmatoarele functii utile pentru clientii Electrica Furnizare:

  •  Autentificare in aplicatie cu aceeasi parola utilizata in portalul de clienti;
  •  Transmiterea indexului autocitit;
  •  Vizualizarea facturilor emise, a stării acestora;
  •  Plata online a facturilor;
  •  Vizualizarea graficului de consum, a istoricului plăților efectuate;
  •  Localizarea pe harta a punctelor de relații cu clienții;
  •  Contactarea furnizorului tău prin transmiterea unui mesaj.

Recomandam utilizarea acestei aplicatie intrucat poti intra mai usor in contact cu serviciul de relatii clienti Electrica Furnizare sau poti benefica de functiile utile descrise in paragraful de mai sus.

Pentru a utiliza aplicatia MyElectrica actualizati, aplicatia la ultima versiune, iar daca sunt erori si aplicatia MyElectrica nu functioneaza este esential sa raportati aceasta defectiune la serviciul de asistenta Electrica Furnizare.

Contact Electrica Furnizare serviciul relatii clienti

0

Contact Electrica Furnizare serviciul de relatii clienti. Intra in contact cu echipa de asistenta si suport clienti pentru informatii, facturi, deranjamente tehnice sau alte solicitari la departamentul de relatii clienti Electrica Furnizare.

Electrica Furnizare contact servicii clienti

Pentru a intra in contact cu Electrica Furnizare poti identifica mai jos optiunile de contact Electrica Furnizare servicii clienti:

  • Telefon call center relatii clienti – 0244 406 006
  • Contact pe email:  clienti@electricafurnizare.ro
  • Poti trimite si un fax la numarul 0371 608 070.

Apeleaza acum numarul de telefon 0244.406.006 unde ai acces la informatii generale despre serviciile Electrica Furnizare.

Contact Electrica Furnizare pe adresa de email

Daca alegi sa trmiti o solicitare catre serviciul de relatii cu clientii de la Electrica Furnizare pe adresa de email avem cate sugestii pentru tine astfel:

  • Poti trimite solicitarea pe adresa de contact Electrica Furnizare pe email: clienti@electricafurnizare.ro
  • Alege sa completezi corect informatiile ce ar trebui sa contina: locul de consum, adresa de email, date de contact si binenteles problema ridicata catre departamentul de relatii cu clientii.

Sesizari si reclamatii Electrica Furnizare

Pentru cei ce doresc sa depuna sesizari la Electrica Furnizare legate de factura sau alte elemente contractuale iata in ghidul de mai jos care sun recomandarile companie cand este cazul sa depui o sesizare online:

Plângerea referitoare la factura de energie electrică poate fi transmisă:

  • Prin secţiunea Trimite o petiţie din contul MyElectrica;
  • La adresa de e-mail afişată pe factură;
  • Prin intermediul formularului online.

Prin formularul de contact Electrica Funizare sectiunea sesizari si plangeri online regasim o serie de date pe care trebuie sa le completezi astfel:

  • Nume si Prenume client;
  • Cod client Electrica Furnizare;
  • Cod loc de consum (NLC);
  • Adresa dvs;
  • Date de contact precum: email sau numar de telefon pentru a putea fi contactat ulterior.

Deranjamente Distributie energie electrica Electrica Furnizare

  • TRANSILVANIA NORD 0800.400.929
  • TRANSILVANIA SUD 0800.500.929
  • MUNTENIA NORD 0800.500.205

Deficientele in alimentarea cu energie electrica ce afecteaza retelele electrice din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot fi semnalate direct operatorului de distributie la unul dintre numerele de telefon:

  • 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

e-Distributie – Call Center Tehnic 24h/7 – 0800.070.444 (TelVerde, număr apelabil gratuit de pe teritoriul național).

Contact Electrica Furnizare pentru Facturi

contact relatii clienti Electrica Furnizare

Poţi afla dacă s-a emis factura prin urmatoarele metode puse la dispozitia clientilor de Electrica Furnizare astfel:

  • Consultarea secţiunii Facturi/Plăți – Facturile mele din contul MyElectrica;
  • Telefon la numărul Call Center 024-4406006 al serviciului Call Center Electrica Furnizare dedicat informaţiilor comerciale, prin apăsarea tastei 4;
  • Transmiterea unei solicitări prin e-mail la adresa afişată pe factură în care să precizezi cod client/număr loc consum (NLC) sau prin intermediul formularului de contact ce poate fi accesat la www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/.

Factura Electrica Furnizare poate fi platita online astfel:

  • Contul tău din MyElectrica, în secţiunea Facturi/Plăți – Plăteşte online;
  • Internet banking;
  • Mobile banking BRD;
  • Aplicaţiile Orange Money și mobilPay Wallet.
Transmitere index autocitit la Electrica Furnizare

Daca alegi sa transmiti indexul autocitit in fiecare luna, te asiguri ca vei plati un consum real si eviti sa ai o factura bazata pe un consum estimat.

Indexul autocitit poate fi transmis prin:

  • Secţiunea Trimite index din contul MyElectrica;
  • Telefon la numărul 0800.800048 (linie disponibilă nonstop, apel gratuit);
  • E-mail la adresa afişată pe factură, însoţit de datele de identificare din factură – cod client/număr loc consum (NLC);
  • Formularul de contact Electrica Furnizare poate fi accesat la www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/ .

Iti recomandam sa urmaresti articolul nostru despre modul de transmitere index la Hidroelectrica.

Prin rubrica de contact Electrica Furnizare ai acces la urmatoarele informatii:

  • informatii facturi si modalitatile de plata factura curenta;
  • transmitere si istoric index Electrica Furnizare;
  • poti obtine informatii comerciale cu privire la serviciile Electrica Furnizare;
  • poti depune sesizari si plangeri cu privire la serviciile Electrica Furnizare;
  • ai acces la formularele de contact pentru diferite servicii.

Electrica Furnizare SA, filială a Grupului Electrica, s-a înființat prin fuziunea fostelor filiale Electrica Furnizare Muntenia Nord, Electrica Furnizare Transilvania Nord și Electrica Furnizare Transilvania Sud.

Puncte de prezenta Electrica Furnizare Bucuresti

  • Adresă: București, Șoseaua Stefan cel Mare nr.60, bl. 41, parter, sector 2
  • Telefon: 0372 746 410
  • Program: Luni – Vineri, orele 08:00 – 16:00.

Pentru mai multe informatii puteti consulta site-ul oficial electricafurnizare.ro

Contact eMAG Help clienti

2

eMAG contact serviciul de suport si relatii cu clientii. Care sunt optiunile pe care le avem la dispozitie pentru a vorbi cu operatorii serviciului de relatii clienti eMAG Bucuresti.

eMAG contact suport clienti

Optiuni de contact relatii cu clientii eMAG sunt urmatoarele:

  • Contact call cneter eMAG prin telefon: 0722.25.0000 Numarul de telefon eMAG numai este accesibil clientilor.
  • Poti vorbi cu operatorii din relatii clienti prin chat si asistenta online functia chat live clienti.
  • Pe adresa de email contact@emag.ro
  • Prin formularele de contact disponibile pe site-ul eMAG.
  • Chat pentru suport comenzi, retur sau service.

Mai jos detaliem modul de contact serviciul de clienti eMAG pentru informatii despre comenzi, retur,livrare si Black Friday eMAG.

Asistenta pe chat

In prezent identificam trei variante de contact cu eMag Romania:

  • Pentru a intra în legătură directă cu eMag Romania, avem la dispozitie numarul de telefon eMag: 0722.25.00.00. Pentru moment eMag a anuntat ca serviciul de relatii cu clientii prin call center (telefon) este indisponibil.
  • Contact prin Chat online eMag este metoda recomandata de echipa de asistenta clienti, astfel daca doriti sa vorbiti cu un operator eMAG, serviciul de chat si asistenta clienti functioneaza non stop 24/7
  • Acceseaza Formularul de contact eMag pe website. Puteți completa formularul de contact găsit pe site-ul emag.ro unde este necesar sa detaliati anumite aspecte ce tin de solicitarea dvs.

Un agent al serviciului de suport si relatii clienti eMAG te va prelua prin intermediul sistemului de chat live, ulterior veti putea discuta si la telefon printr-un apel din partea centrului de suport clienti eMAG.

Pentru informatii comenzi, retur sau produse pe care trebuie sa le duci la Service, regasim pe pagina de contact eMAG o serie de optiuni pe care trebuie sa le accesezi pentru a rezolva problema la serviciul de relatii clienti eMAG.

Satus comenzi clienti

Poti urmari statusul comenzii tale in sectiunea Istoric comenzi din contul de client eMAG. Intra in contul tau: https://www.emag.ro/user/login

Contact eMAG serviciul de relatii clienti pentru comenzi si retur se poate accesa astfel:

  • Te Loghezi în contul tău eMag. Pentru a începe, trebuie să te conectezi la contul tău pe site-ul eMag (emag.ro) astfel incat sa ai acces la toate datele si produsele din contul tau de client.
  • Verifica Statusul si info comenzi. După ce te-ai logat in contul tau, poți verifica statusul comenzilor tale sau poti obtine informații despre comenzile efectuate pe platforma eMag.
  •  Garantie si Reparatii produse. Dacă ai un produs vândut de eMag care s-a defectat sau are probleme, poți completa și trimite un formular de reparatie – Sevice
  • Solicita asistenta de la un operator eMAG. Poți intra in contact cu echipa de asistență eMag prin intermediul formularului de chat online disponibil în rubrica de contact eMAG.

formular de retur eMAG

Asa cum se exemplifica mai sus in imagine, poti accesa din rubrica de contact eMAG, formularul de retur produse cumparate de pe site-ul eMAG sau poti plasa un anumit produs in service. Produsele care ajung la service beneficiaza sau se afla inca in garantie.

Conform cu specificatiile si politica de retur sau garantii eMAG poti intra in contact cu echipa de suport si asistenta clienti astfel incat sa stii exact care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurgi.

chat emag

Formular de garantie service eMAG

Prin intermediul formularului de contact eMAG ai acces la doua sectiuni importante utilizate frecvent de clientii eMAG. Formularele de contact sunt esentiale pentru a usura pasii necesari pentru retur sau formular de service produse aflate in garantie.

Atentie numerele de telefon pentru call center eMAG in prezent sunt dezactivate iar modalitatea de contact este exclusiv prin chat si formularele de contact eMAG regasite acum si pe pagina noastra.

Companie :S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A.
Adresa: Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti
CUI: RO14399840
Registrul Comertului: J40/372/2002

Contact relatii clienti eMAG

  1. prin sistemul de chat online disponibil 24/7 – interactionezi cu echipa de la relatii clienti odata ce te-ai logat in contul tau ulterior pe chat live din rubrica contact eMAG.
  2. Prin intermediul formularelor de contact disponibile pe site-ul emag.ro
  3. prin apel telefonic la centru de call center eMAG – In curand o linie teelfonica de sport clienti va fi din nou disponibila conform cu reglementarile legale viitoare.

Livrarea produselor cumparate de pe eMag sunt livrate prin:

  • curier Sameday sau Fan Courier;
  • Livrare la adresa sau prin easy box.

eMag este activ pe diferite platforme de socializare precum Facebook, Instagram și Twitter. Poți trimite un mesaj privat sau puteți comenta pe paginile lor oficiale pentru a obține asistență.

De regula prin intermediul retelelor de socializare nu se ofera suport insa poti incerca sa obtii informatii suplimentare despre modul de contact eMAG pentru a comunica cu un operator al serviciului de relatii clienti.

Cum poti face Retur la eMAG?

De regula daca ai de returnat unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul eMAG.ro, avem la dispozitie mai multe optiuni de retur.

Exemplificam modalitatile de retur la eMAG astfel:

Retur eMag prin curier: se completează formularul de retur din contul de client sau din aplicația eMag, se alege opțiunea de retur prin curier și se stabilește o dată și o adresă pentru ridicarea coletului.

Se ambalează produsul în cutia originală, împreună cu toate accesoriile și documentele, și se predă curierului. Se poate alege să se primească banii în cont sau un voucher de cumpărături.

Retur eMag prin punctele easybox

  1. Completezi formularul de retur eMAG
  2. Verifici dacă ai primit, prin email și SMS, un pin și un link către un cod QR.
  3. Introdu codul pin sau scanează codul QR la easybox
  4. Un sertar potrivit produsului tău se va deschide. Dacă totuși produsul nu încape în sertarul deschis automat, poți opta pentru o altă dimensiune de sertar, fără a depăși 47 x 44.5 x 10 cm.
  5. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, nu uita să finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai uitat sau ai abandonat procesul de retur, poți să scanezi codul QR sau să introduci codul pin pentru a parcurge pașii de mai sus.
  6. Dacă ai ajuns aici, returul e aproape gata. Vei primi un email care te va anunța când produsul ajunge în depozitul eMAG

Retur eMag în showroom: se completează formularul de retur din contul de client sau din aplicația eMag, se alege opțiunea de retur în showroom și se selectează un showroom eMag din apropiere.

emag relatii clienti

Garantie  eMAG

Pentru a trimite un produs la Garantie iti recomandam sa urmaresti pasii urmatori:

  1. Poti trimite in service produsele vandute de eMAG completand formularul de reparatie produs. Pentru a trimite in service produsele vandute de partenerii eMAG Marketplace, urmeaza pasii afisati in paginile dedicate acestora.
  2. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il trimiti in service are certificat de garantie electronic (oferit de Depanero), pe care il gasesti in sectiunea Garantiile mele din contul tau de client si in emailul pe care l-ai primit la finalizarea comenzii. Apoi completeaza formularul de reparatie produs de mai jos.
  3. Daca in sectiunea Garantiile mele produsul figureaza avand certificat de garantie tiparit (care a venit in cutie, impreuna cu produsul), oferit de catre producator, contacteaza unul dintre service-urile autorizate specificate in el pentru a beneficia de repararea produsului.

Serviciul de relatii clienti este disponibil pentru informatii suplimentare despre sectiunea Garantii regasite pe site-ul eMAG. Prin rubrica dedicata de contact eMAG regasim formularul de Garantie sau Service astfel poti sa verifici urmatoarele aspecte:

  • Te loghezi in contul tau de la eMAG;
  • Selectezi Garantiile mele si produsul pentru care ai nevoie de garantie;
  • Completezi formularul de Service regasit in rubrica de contact eMAG;
  • Vei primi notificari ulterior despre produsul care urmeaza a fi reparat sau beneficiaza de garantie.

Serviciul de relatii clienti eMAG este disponibil non stop prin intermediul sistemului de chat live 24/7. Pentru a vorbi cu operatorii eMAG incercati sa apelati serviciul de suport clienti de luni pana vineri de la ora 08:30 – 17:00.

Ai probleme cu livrarea produselor cumparate de pe site-ul eMAG?

Iti recomandam sa aplelezi centru de suport si asistenta de la Sameday Curier pentru cei ce doresc sa stie informatii despre coletele dvs.

Ghid clienti Hidroelectrica: Transmitere index autocitit

0

Ghid util pentru Transmitere index la Hidroelectrica in perioada valida a fiecarei luni.

HIDROELECTRICA a pregătit schimbări la transmiterea indexului incepand cu luna Februarie 2024 . Peste 500.000 de clienți vor fi afectați de aceasta schimbare conform cu datele publicate de companie. Alege sa trimti indexul autocitit pentru luna ianuarie si februarie 2025 prin modalitatile de transmitere index afisate mai jos in cadrul acestui articol.

Transmitere index Hidroelectrica

  • Perioada de transmitere index autoitit la Hidroelectrica este 24 – 28 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT).
  • Pentru luna decembrie 2024 si ianuarie 2025, perioada de transmitere index incepe mai devreme pe 20 ale lunii.

Cele mai eficiente metode de Transmitere Index Hidroelectrica sunt :

  • transmitere index la numărul de telefon 0800.800359
  • Autocitirea contorului – transmiteti Dvs indexul autocitit in perioada de transmitere index autocitit valida.
  • Citirea contorului de către operatorul de distribuție – La o perioada de maxim 6 sau 3 luni un reprezentant HIDROELECTRICA POATE VENI SA CITEASCA INDEXUL.

Transmite index autocitit la Hidroelectrica

  •  apel gratuit la numărul de telefon transmitere index 0800-800.359
  • aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
  •  portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire
  • daca nu trimiti indexul , Hidroelectrica va factura un consum estimat pe baza conventiei de consum semnata in contractul cu furnizorul de energie.

Transmitere index din aplicatia iHidro

aplicatie ihidro

Alege sa transmiti un index autocitit la Hidroelectrica pentru o factura corecta si eficienta.

Functia de transmitere index Hidroelectrica disponibila in aplicatie ofera urmatoarele beneficii utile pentru clienti:

  • poti transmite mai usor si mai rapid indexul autocitit in perioada de transmitere index;
  • ai acces la istoricul de consum Hidroelectrica – aici regasesti o serie de parametrii de consum ce reflecta consumul pe lunile anterioare citiri curente ale contuarului;
  • poti primi notificari cu perioada valida de transmitere index Hidroelectrica;
  • Printr-un singur click transmiti indexul lunar autocitit la Hidroelectrica.

Aplicatia iHidro s-a lansat oficial in luna octombrie 2023 si poate fi descarcata dupa cum urmeaza in functie de sitemul de operare al dispozitivului mobil:

  • Download aplicatie Hidroelectrica pentru Android –  Magazin Play
  • Descarca aplicatia pentru IOS – APP Store
  • In curand si pentru Huawei – appGallery

Nu stii cand sau cum sa transmiti indexul Hidroelectrica ?

Pentru orice informatie despre serviciile Hidroelectrica puteti sa apelati numerele de telefon 0219834 sau 0219861. La serviciul de relatii clienti Hidroelectrica poti transmite indexul autocitit doar in perioada valida.

Ce faci cand nu poti transmite indexul autocitit?

  • verifica daca este perioada de transmitere index Hidroelectrica;
  • verifica daca ai introdus corect datele pentru transmiterea indexului Hidroelectrica;
  • intampini o problema tehnica pe portalul oficial Hidroelectrica.

Transmitere index hidroelectrica pe platforma web

Iata cateva informatii utile pentru cei ce doresc sa transmita indexul autocitit pe portalul clientilor Hidroelectrica.

Recomandarile de transmitere index autocitit la Hidroelectrica includ urmtoarele aspecte:

Nu introduceti de mai multe ori CNP-ul in caz ca nu primiti emailul cu linkul, deoarece o sa primiti emailul cu o intarziere de cateva ore, iar atunci linkul este deja expirat.

De obicei e-mailul ajunge in cateva secunde. In situatia in care nu primiti e-mailul, mai bine incercati in urmatoare zi lucratoare sau folositi varianta telefonica..

Daca aveti contor inteligent, nu trebuie sa mai trimiteti indexul la Hidroelectrica, deoarece  contorul  este citit de la distanta de catre distribuitorul de energie care comunica indexul celor de la Hidroelectrica.

De ce este necesar sa transmiti index la Hidroelectrica?  – Transmitere index Hidroelectrica

  • in primul rand vei plati pe factura la un consumul real evitand astfel un consum estimat de companie;
  • nu vei plati un consum estimat care poate fi mai mare fata de cel real in cele mai multe cazuri;
  • vei sti intotdeauna cat platesti pentru consumul de energie electrica la Hidroelectrica.

Transmiterea indexului autocitit este utila pentru emiterea facturilor Hidroelectrica cat mai apropiate de consumul real. Prin serviciul de transmitere index autocitit Hidrorlectrica platesti exact cat consumi pe factuta Hidroelectrica.

index hidroelectrica facturi

Iata unde poti plati factura Hidroelectrica dupa ce indexul facturat este chiar cel citit sau autocitit:

  • prin intermediul băncii. puteți plăti factura prin intermediul unei bănci, fie că este vorba despre o sucursală bancară fizică sau prin intermediul serviciilor online de banking ale băncii dvs. Trebuie să furnizați numărul de cont, suma de plată și codul de plată furnizat de Hidroelectrica pentru a efectua plata.
  • prin intermediul serviciilor online ale Hidroelectrica – puteți accesa contul dvs. pe site-ul Hidroelectrica , unde puteti sa  efectuați plata online prin intermediul cardului de credit sau debit.  – Trebuie să urmați instrucțiunile de pe site-ul companiei și să furnizați informațiile de plată necesare.
  • prin intermediul serviciului de plată prin SMS – in acest caz  puteți plăti factura prin intermediul unui serviciu de plată prin SMS, care vă permite să efectuați plata folosind un mesaj text.  Trebuie să vă înregistrați pentru acest serviciu și să urmați instrucțiunile de plată furnizate.
  • prin intermediul oficiilor poștale –  puteți plăti factura prin intermediul oficiilor poștale, folosind numerar sau cardul de debit. Trebuie să furnizați numărul de cont și suma de plată.
  • Prin intermediul agențiilor de plată – puteți plăti factura prin intermediul unor agenții de plată precum Western Union sau MoneyGram, care acceptă plăți pentru facturile de utiliti;
  • direct din aplicatia iHidro – facturi.

Alege sa urmaresti toate informatiile utile despre modul de contact PPC serviciul de Relatii cu clientii.